Mas el Negre
Camí de Ribamala, km 7.
17861 0gassa (Girona)

(+34) 626 11 68 58 (només via Whatsapp)
atenció telefònica de dimarts a diumenge entre les 10 i les 18h.
mas@elnegre.cat

COM ARRIBAR-HI EN VEHICLE

A El Negre s’hi accedeix per una pista forestal de 9 Km apte per a turismes. Si disposeu de l’aplicació de GOOGLE MAPS al vostre mòbil, podeu trobar-hi les indicacions per arribar a El Negre. Cal que hi teclegeu “Alberg rural El Negre“.

Indicacions des de Ripoll: A la carretera entre Ripoll i Sant Joan de les Abadesses, al final de la recta llarga i després d’haver passat el restaurant Hostal de Rama, us trobareu una doble corba molt tancada. Allà veureu la pista forestal que haureu d’agafar. Continueu una mica més endavant; a mà dreta, hi ha un centre de tennis i pàdel on podreu fer mitja volta per tal d’accedir a la pista forestal amb total seguretat. Un cop a la pista, seguiu-la durant uns 7 quilòmetres, trobareu una barrera per les vaques (la podeu travessar sense cap problema amb el cotxe, i sense haver de baixar del cotxe). Just després, ja hi veureu un trencall a la dreta amb el cartell d’El Negre (comença amb una pujada cimentada). Feu 2km de camí i ja hi sereu!

IMPORTANT
Si el Google Maps et porta fins a Ogassa: FES MITJA VOLTA! Hi ha un tram d’aquesta pista que és molt pedregosa.

COM ARRIBAR-HI EN BICICLETA

DES DE SANT JOAN DE LES ABADESSES O DES DE RIPOLL

Des de Sant Joan de les Abadesses es poden seguir les marques grogues d’El Camí de Vidabona (passant per Ogassa), o bé seguir la Via Verda des de Sant Joan de les Abadesses fins a Ogassa i, des d’allà, seguir la pista cimentada que passa per Sant Martí d’Ogassa (12 Km). També s’hi pot arribar en BTT seguint el GR fins el mas El Cortal i, des d’allà,  el camí que puja per l’esquerra de la riera fins a El Negre.

Des de Ripoll s’hi pot arribar en bicicleta seguint el GR fins l’hostal Rama i després remuntar la pista de Ribamala (12 Km en total). En BTT es pot escurçar una mica seguint el GR.

COM ARRIBAR-HI A PEU

DES DE SANT JOAN DE LES ABADESSES O DES DE RIPOLL

Per arribar a El Negre A PEU, teniu diverses opcions:

Agafar l’autobús des de Ripoll (al costat de l’estació de tren) i demanar que us deixi a la pista de Ribamala (passat l’Hostal de Rama). Pujar a peu per la pista (9 km) o pel GR (6 Km). Hi ha 300 m de desnivell. Si voleu caminar des de Ripoll, es pot agafar també el GR des d’allà.

Una altra opció és des de Sant Joan de les Abadesses (s’hi pot arribar amb bus des de Ripoll o des de Girona). Tindreu 7 Km pel GR. També podeu seguir el Camí de Vidabona des de Sant Joan de les Abadesses -marca groga d’El Camí-, si bé es fa una mica més de volta perquè passa per Ogassa.

Si arribeu en autobús fins a Ogassa, podeu caminar 4 Km seguint les marques grogues d’El Camí de Vidabona (passa pel costat del pavelló).