AIXÍ HAN ESTAT LES ESTADES CONSCIENTS EN FAMÍLIA 2023 AL MAS EL NEGRE!

Un cap de setmana conscient amb activitats per a infants i activitats conjuntes amb pares i mares.

_____________________________________________________

QUIN ÉS EL FORMAT?

Es tracta d’un format mixte: s’ofereixen activitats per compartir amb tota la família, participant d’un bon grapat d’experiències enriquidores tant pels infants com pels adults i activitats només per a les criatures mentre els pares i mares gaudeixen pel seu compte del mas i de l’entorn.

______________________________________________________

QUINA HA ESTAT L’ESSÈNCIA D’AQUESTES ESTADES?

El propòsit és potenciar el creixement interior i l’educació emocional a partir del joc i de dinàmiques innovadores en plena natura.

Hem fet comunitat en la criança: a mesura que compartíem activitats i emocions, totes les famílies s’anaven convertint en una de sola, oberta, acollidora, respectuosa i sorprenent. Fer tribu ens recorda que les vulnerabilitats i els reptes en els vincles es poden acompanyar amb molta més amplitud i confiança.🤗

Les activitats de lleure conscient que havien preparat amb entusiasme la Judit Icart i l’Adrià Sonet ens han convidat a viure aquest espai-temps sense presses, descobrint l’espurna de consciència que contenia cada dinàmica:

🧘‍♀️ Hem fet fer asanes de ioga inspirades en els animals.

🙈 Hem explorat la confiança, tapant-nos els ulls i activant la resta de sentits.

👣 Hem caminat descalços ben a poc a poc com si, a cada passa, féssim un petó a la terra.

👩‍👧Hem representat la nostra família amb figuretes i peces.

♣️ Hem jugat a les cartes com si fóssim un sol equip: o guanyàvem tots o ningú.

🍕 Hem cuinat junts pizzes creatives que van quedar boníssimes!

🎲 Hem fet una gimcana col.laborativa.

…i molt més! 🌱❤️

JUDIT ICART

Educadora, professora de ioga integral, de biodansa, de tècniques de ioga a l’educació i de tècniques de relaxació. Formadora de professorat en tècniques de ioga a l’educació. Practicant de ioga, formada i bojament enamorada de la pedagogía sistémica.

M’identifico per ser una persona dinàmica, amb vitalitat, apassionada per la natura. Amb ganes de compartir els meus coneixements i de poder aportar el meu granet de sorra per poder connectar amb les nostres potencialitat, poder-nos relacionar en aquest món de manera més conscient, crítica, responsable i autònoma. En definitiva, mostrar-nos tal i com som des del nostre ser més pur.

Actualment, estic en diversos projectes relacionats amb el meu objectiu de vida: impartició de retirs de ioga a cos conscient, oferint matinals de ioga i biodansa, obrint cercles de llum per compartir i oferint diferents activitats al Mas el Negre.

Il·lusionada amb el projecte de les estades i poder compartir aquest viatge amb persones magnífiques.

Adrià Sonet

ADRIÀ SONET

Educador, terapeuta Gestalt, formador de monitors/es de lleure, jugador de jocs de taula, practicant de Contact Improvització… I més que descobrireu 🙂

Crec en l’educació com a motor per millorar el món i que sigui més just i sostenible. La Gestalt m’ha ajudat a habitar aquest món de forma més sana. I els jocs i el moviment em connecten amb l’alegria de viure!

Amb aquests pilars fonamentals, he impulsat diversos projectes: Aprenentatge Servei sobre Drets Humans en instituts, he explorat el disseny de jocs com a procés d’aprenentatge inclusiu, investigat i desenvolupat activitats per a la prevenció de discriminacions de gènere, fet de formador en aquestes formacions, dissenyat el joc de cartes Manipulator per aprendre sobre fake news, he organitzat una Biblioteca Vivent per trencar estereotips sobre migracions i refugi

En definitiva, soc un cul inquiet amb molta curiositat. Ara, la vida m’ha portat a co-crear aquestes estades de la mà de la Judit i la Fundació Vidabona. Amb ganes de trobar-nos en aquest camí!